FlexInnovatieFonds reikt innovatieprijs uit aan Vicancy

Hilversum, 18 februari 2014 – Vicancy is winnaar van het FlexInnovatieFonds 2014. Voor de tweede maal reikte PSC | backoffice services drie prijzen uit voor het meest innovatieve businessplan in de flexmarkt. Omdat de jury de nummers 2 en 3 gelijkwaardig beoordeelde, werden de tweede en derde prijs gedeeld door YOPS en Sciomino.

Donderdag 13 februari vond in de Stoomhal te Wormerveer de tweede uitreiking plaats van het FlexInnovatieFonds (FIF). Het FIF wordt serieus genomen door vernieuwers van de markt, zo blijkt uit de hogere kwaliteit van de plannen en door het grote aantal bezoekers van de finaledag. Van de zes finalisten kregen drie winnaars prijzen voor het meest innovatieve businessplan in de flexmarkt.

Vernieuwend video advertentie concept
De jury was onder de indruk van alle presentaties. Opvallend was dat de finalisten dit jaar vooral inzetten op technologische vernieuwing en minder op sociale innovatie. Jury en publiek waren unaniem over de winnaar, Vicancy. Ed van Viegen, juryvoorzitter: “Met een vernieuwend video advertentie concept voor vacatures laat Vicancy zien hoe je kostenefficiënt en snel goed vindbare vacatures kunt produceren.“

Prijzen
De winnaar ontvangt €79.000, de tweede en derde prijs zijn dit jaar gedeeld en bedragen daarom elk €19.000. Alle drie prijzen bestaan deels uit startkapitaal en deels uit diensten.

Winnen = groeien
De op de finaledag aanwezige winnaar van vorig jaar, Magnet.me, vertelde wat het winnen van de prijs hen had gebracht. Vincent Karremans, mede-oprichter: “Behalve heel veel media aandacht en een mooi bedrag in geld, kreeg Magnet.me prachtige diensten waardoor wij in 1 jaar tijd zijn gegroeid van 6 naar 16 medewerkers.”

Volg het FIF op www.flexinnovatiefonds.nl en via Facebook en Twitter. Vicancy wint FlexInnovatieFonds 2014